Γλώσσα
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Τα παιδιά έγραψαν ορθογραφία, η οποία και σχολιάστηκε "ομαδικά" στη συνέχεια. Εξετάσαμε την "ανάγνωση" και το "λεξιλόγιο" του κειμ. της σελ. 16 του Β.Μ. Προβλήθηκαν εικόνες
και βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=YUvgKl6bgUw)
Εργασίες
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Εξετάσαμε με παιχνιώδη τρόπο τα βασικά "τετράπλευρα" (τετράγωνο, ορθογώνιο & πλάγιο παραλληλόγραμμο, ρόμβος) και ελέγξαμε την ασκ. 1 σελ. 9 του Τ.Ε. Επίσης, τα διακρίναμε από τα "γεωμετρικά στερεά" (εξηγώντας τη διαφορά τους, δείχνοντάς τα και ονομάζοντάς τα). Υπενθυμίσαμε την Περίμετρο των σχημάτων, διακρίνοντάς την από το Εμβαδόν τους. Τι είναι η Συμμετρία. Είδαμε την εκτίμηση και αλλαγή της Ώρας. Για το σκοπό αυτό δουλέψαμε τη σελ. 9 και 10 του Β.Μ.
Εργασίες
Για την επόμενη φορά έχετε ως "μελέτη" τα "γεωμετρικά στερεά", την Περίμετρο και το Εμβαδόν των σχημάτων. Θα εξεταστείτε σ' αυτά! Ως "εργασίες" έχετε το πρβλ. 1 και το πρβλ. 2 σελ. 9 του Τ.Ε.Περιγραφή δραστηριοτήτων
Δεν προλάβαμε να προχωρήσουμε…
Εργασίες
Για την επόμενη φορά έχετε να μελετήσετε ξανά όσα καταγράψαμε στις σελ. 20 έως 22 του Τ.Ε. Ως "εργασίες" έχετε τις ασκ. 1 και 3 σελ. 22