Αφιέρωμα στην Παγκόσμια Μέρα Ατόμων με Αναπηρία
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Έγινε συζήτηση για το τι μορφές μπορεί να έχει η Αναπηρία, ανατρέψαμε τις λανθασμένες αντιλήψεις που έχουμε γι' αυτήν και αναδείξαμε το πώς επιθυμούν οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν δυσκολίες σωματικές και νοητικές να τους συμπεριφέρονται (αναγνώριση - υποστήριξη με σεβασμό, όχι οίκτο, όχι κοροϊδία). Είδαμε περιπτώσεις ανθρώπων με αναπηρίες εκ γενετής ή επίκτητες (από κάποιο ατύχημα ή ασθένεια) κατάφεραν "μεγάλα" πράγματα, κάνοντας τη δυσκολία τους πηγή έμπνευσης και διαφοροποίησης με σκλήρη δουλειά, υπομονή και επιμονή. Έγινε προβολή του βίντεο (επιμέλειας εξαιρετικής συναδέλφου):
Στη συνέχεια προβλήθηκε η ταινία: "Σαν Αστέρια στη Γη"
Και έγιναν δράσεις στο προαύλιο του Σχολείου που βοήθησαν τα παιδιά να νιώσουν πώς λειτουργούν άτομα τυφλά, κωφά, με προβλήματα στην κίνηση.
Γλώσσα
Εργασίες
Για την επόμενη φορά έχετε ως "ορθογραφία" τις εξής λέξεις: μυρίζω, νόστιμος, συλλογίζομαι, πειράζομαι, κακιωμένος, προτέρημα, ελάττωμα, εύθυμος, υποχωρητικός, πρόθυμος, τολμηρός, επιπόλαιος, αφελής, ευέξαπτος, ιδιότροπος, πεισματάρης, εκδικητικός (όσες λέξεις είναι με έντονα γράμματα αφορούν τα παιδιά της εξατομικευμένης ορθογραφίας).Μαθηματικά
Εργασίες