Γλώσσα
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Εξετάσαμε την "ανάγνωση" και το "λεξιλόγιο" του κειμ. της σελ. 55 του Β.Μ. Ελέγξαμε την ασκ. 1 σελ. 56 του Β.Μ.Εργασίες
Μαθηματικά
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Προχωρήσαμε στο κεφ. 14ο - "Κλάσματα μεγαλύτερα της ακέραιης μονάδας". Είδαμε το χαρακτηριστικό του κλάσματος που είναι μεγαλύτερο από τη μονάδα (μεγαλύτερος αριθμητής από παρονομαστή). Πώς μπορούμε να το παρουσιάσουμε με μορφή "μεικτού κλάσματος" και πώς το μεικτό κλάσμα μπορούμε να το μετατρέψουμε σε απλό (με μεγαλύτερο αριθμητή από παρονομαστή). Σχολιάσαμε τη θεωρία και δουλέψαμε τις εφαρμογές και τον "αναστοχασμό" της σελ. 42 του Β.Μ.Εργασίες
Θρησκευτικά
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Εξετάσαμε προηγούμενο απόσπασμα και προχωρήσαμε στο απόσπασμα: "Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος" (σελ. 12 και 13) και το σχολιάσαμε μέσα από τις νοηματικές ερωτήσεις του κειμένου που ακολουθούν.Εργασίες
1. Ποιοι ήταν οι γονείς του Ιωάννη και γιατί οι άνθρωποι θεωρούσαν πως ήταν ευλογημένος από τον Θεό;
2. Πού πήγε να ζήσει ο Ιωάννης όταν ήταν νέος, ποιους δίδασκε και σε τι τους καλούσε;
3. Πώς ζούσε ο Ιωάννης στην έρημο (τρόπος ζωής, ρούχα, τροφή);
4. Από ποιες περιοχές τον επισκεπτόταν κόσμος για να τον ακούσει και τι τους έκανε αφού τους εξομολογούσε;
5. Ποιους κατηγορούσε ο Ιωάννης και για ποιες αδικίες τους;
6. Ποια συνέπεια είχε ο ίδιος εξαιτίας της στάσης του;
7. Γιατί ποια χαρακτηριστικά του ξεχωρίζει ως προφήτης και γιατί ονομάστηκε "Πρόδρομος";
Σημειώσεις: Πρόγραμμα Πέμπτης: 1η ΓΛΩΣΣΑ, 2η ΓΛΩΣΣΑ, 3η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, 4η ΦΥΣΙΚΗ, 5η ΑΓΓΛΙΚΑ, 6η Τ.Π.Ε. Σχολάμε στις 13:15 (6-ωρο).7. Γιατί ποια χαρακτηριστικά του ξεχωρίζει ως προφήτης και γιατί ονομάστηκε "Πρόδρομος";