Γλώσσα
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Δεν προλάβαμε να προχωρήσουμε παρακάτω...Εργασίες
Δεν έχετε κάποια επιπλέον εργασία για την επόμενη φορά… ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΓΛΩΣΣΑ!Μαθηματικά
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Ελέγξαν όλες τις ασκήσεις του φυλλ. ΜΑΘ_Ε_3, δηλαδή την πρώτη του σελίδα.Εργασίες
Γεωγραφία
Περιγραφή δραστηριοτήτων
Προχωρήσαμε στην επόμενη ενότητα: Β' - "Το φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας" και συγκεκριμένα προσπερνώντας το κεφ. 6ο (που είναι εκτός ύλης) είδαμε το κεφ. 7ο - "Η θέση της Ελλάδας". Δουλέψαμε το κείμενο της σελ. 29 έως 31 και τους χάρτες των σελ. 29 και 30 του Β.Μ. Καταγράψαμε διάφορες πληροφορίες πάνω στο βιβλίο και απαντήσαμε τις ερωτήσεις του κεφαλαίου που ακολουθούν.Εργασίες
Για την επόμενη φορά έχετε ως "μελέτη" όσα είδαμε και σημειώσαμε στις σελ. 29 έως 31 του Β.Μ.Ως "εργασίες" έχετε τις ασκ. 1 και ασκ. 2 (συμβ. χάρτη σελ. 30 Β.Μ.) σελ. 13 του Τ.Ε. και να εντοπίσετε-υπογραμμίσετε τις απαντήσεις τους στο βιβλίο:
1. Σε ποια ήπειρο βρίσκεται η Ελλάδα και ποια είναι η γεωγραφική της θέση σ’ αυτή την ήπειρο; Με ποιες άλλες ηπείρους συνορεύει;
2.
Τι ονομάζουμε χερσόνησο; Σε ποια χερσόνησο ανήκει και με ποιες χώρες
της συνορεύει; Από ποια θάλασσα βρέχεται και από ποια πλευρά της;
3. Γιατί η Ελλάδα χαρακτηρίζεται ως «σταυροδρόμι τριών ηπείρων»; Πώς επηρεάζεται ο πολιτισμός της απ’ αυτές (αναφέρετε στοιχεία πολιτισμού); Το αντίθετο συμβαίνει;
4. Ποια πλεονεκτήματα έχει το γεγονός ότι η Ελλάδα αποτελεί και «σταυροδρόμι λαών και πολιτισμών»; (Απαντ.:
διαφορετικοί λαοί επικοινωνούν και ανταλλάσσουν στοιχεία πολιτισμού
πλουτίζοντας τον δικό τους, οικονομικά οφέλη μέσω του τουρισμού και τους
εμπορίου που αναπτύσσεται στην περιοχή)
Σημειώσεις: Πρόγραμμα Τετάρτης: 1η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, 2η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, 3η ΕΝΙΣΧ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, 4η ΑΓΓΛΙΚΑ, 5η ΓΛΩΣΣΑ ΑΝΤΙ ΦΥΣΙΚΗ , 6η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ . Σχολάμε στις 13:15 (6-ωρο).