Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής 16-ΔΕΚ.-2025

Γλώσσα

Περιγραφή δραστηριοτήτων

Ελέγξαμε τη σύντομη καταγραφή της ιστορίας του comic της σελ. 53 του Β.Μ. και στην σελ. 54 τη συμπλήρωση των εικόνων με τα "συννεφάκια" και τη "χρονική αντικατάσταση" των εξής ρημάτων: μοιάζει, συναντιόσασταν
Προχωρήσαμε στο κειμ. "Τα χαρακτηριστικά των ζώων" σελ. 55, όπου το σχολιάσαμε νοηματικά και εξηγήσαμε το "άγνωστο" λεξιλόγιό του.

Εργασίες

Για την επόμενη φορά έχετε ως "ανάγνωση" και "λεξιλόγιο" το κειμ. της σελ. 55 του Β.Μ. 
Ως "εργασία" έχετε την ασκ. 1 (μπορείτε να το φανταστείτε, αν δεν έχετε κάποιο) σελ. 56 του Β.Μ.

Μαθηματικά

Περιγραφή δραστηριοτήτων

Εξετάσαμε τη θεωρία για τα κλάσματα και ελέγξαμε τις ασκ. 1, ασκ. 3 και τα πρβλ. 1 και πρβλ. 2 σελ. 39 και 40 του Τ.Ε. Δουλέψαμε την ασκ. 2, το πρβλ 3 και τη "Διερεύνηση - Επέκταση" των σελ. 39 και 40 του Τ.Ε. 
Τα παιδιά έκαναν διορθώσεις - συμπληρώσεις στο επαναληπτικό διαγώνισμα της Β' Ενότητας (κεφ. 8 έως 12) φυλλ. ΜΑΘ_Ε_4. 

Εργασίες

Δεν έχετε κάποια εργασία για την επόμενη φορά...
 
Γεωγραφία

Περιγραφή δραστηριοτήτων

Εξετάσαμε το προηγούμενο κεφάλαιο και ελέγξαμε τις ασκ. 1 και ασκ. 2 σελ. 13 του Τ.Ε. Προχωρήσαμε στο επόμενο κεφ. 8ο - "Οι ακτές της Ελλάδας" (σελ. 32 έως 34) κάνοντας αναφορά στο τι είναι: «ακτογραμμή» ενός τόπου και ποια τα «ακτογραφικά στοιχεία» του: Τι είναι το «ακρωτήριο», τι είναι ο «ισθμός», τι είναι ο «πορθμός» και σε τι διαφέρει από τη «διώρυγα», τι είναι ο «κόλπος» και τι σχέση έχει με τον «όρμο»Μοιράστηκε φυλλάδιο - εικόνα που δείχνει συγκεντρωμένα τα "ακτογραφικά στοιχεία". Δουλέψαμε  εργασίες-εφαρμογές από το "διαδραστικό βιβλίο" (https://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2278/Geografia_E-Dimotikou_html-empl/indexB_8.html)
 
Εργασίες
 
Για την επόμενη φορά έχετε ως "μελέτη" όσα είδαμε στις σελ. 32 έως 34 του Β.Μ. και το φυλλάδιο - εικόνα που δείχνει συγκεντρωμένα τα "ακτογραφικά στοιχεία". 
Ως "εργασίες" έχετε τις ασκ. 1 και ασκ. 4 σελ. 14 του Τ.Ε. 
Επίσης, να εντοπίσετε-υπογραμμίσετε τις απαντήσεις τους στο βιβλίο:  
1. Τι ονομάζουμε «ακτογραμμή» ενός τόπου; (Απαντ.: το σύνολο συνεχόμενων ακτών, δηλαδή συνάντησης ξηράς με θάλασσα, μιας περιοχής) και ποια είναι τα «ακτογραφικά στοιχεία» του; 
2. Τι είναι το «ακρωτήριο»; Τι είναι ο «ισθμός»; Τι είναι ο «πορθμός» και σε τι διαφέρει από τη «διώρυγα»; Τι είναι ο «κόλπος» και τι σχέση έχει με τον «όρμο»; 
3. Ποια είναι η «χερσόνησος του Αίμου» και από πού πήρε το όνομά της; (βλ. «Αν θέλεις διάβασε και αυτό»).
 
Σημειώσεις: Πρόγραμμα Τετάρτης: 1η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, 2η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, 3η ΕΝΙΣΧ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, 4η ΑΓΓΛΙΚΑ, 5η ΓΛΩΣΣΑ ΑΝΤΙ ΦΥΣΙΚΗ , 6η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ . Σχολάμε στις 13:15 (6-ωρο).